Livrare 15 lei în România

Termeni și Condiții

MAGAZIN15 ALATURI DE TINE

Suntem tineri entuziaști și ne dorim să aducem pe piață un sistem de cumpărături revoluționar, menit să ofere prețuri competitive și corecte pentru produse de larg consum.
Ne-am propus să îți oferim produse de calitate și să găsești în noi un partener serios pentru cumpărături, pentru a crește și a ne bucura împreună de beneficiile comerțului online la standarde europene.
Magazin15 este langă tine ori de câte ori ai nevoie, pentru a avea o experiență excelentă la cumparaturi.

Magazin15 este denumirea comerciala – Marca – sub care isi desfasoara activitatea Societatea Advertis Media International SRL cu datele de identificare de mai jos:

SC Advertis Media International SRL
Sediul social: Bdul. Pipera 1/I, Voluntari, Ilfov
Cod unic de inregistrare: RO 37107236
Registrul Comertului: J23/653/2023
Telefon: 0316 312 758
E-mail: [email protected]

Serviciul Clienți: luni – vineri între 09:00 – 17:30 cu excepția sărbătorilor legale.

TERMENI PE CARE AI SA INTALNESTI IN CONTINUARE

Client – persoana care plaseaza o comanda pe site ori care a beneficiat cel putin o data de produsele noastre.
Comanda –totalitatea produselor selectate din gama de produse, pe care le adaugi in cos, in vederea livrarii acestora, proces ce se finalizata cu plata acestora.
Contract acord de vointa incheiat intre doua parti si manifestat sau nu in scris (materializat intr-un  contract) – comanda reprezinta contact.
Culpa – Greseala/vina care consta in indeplinirea neconforma/defectuoasa a unei obligatii a uneia dintre parti sau in neindeplinirea ei.
Date de confirmare – detalii necesare primirii confirmarii comenzii: e-mail si numar de telefon corecte.
Date de facturare – suma datelor necesare indeplinirii obligatiei legale de facturare: nume, prenume si adresa postala.
Date de livrare – adresa postala completa si corecta la care se va face livrarea.
Furnizor terta parte in relatia cu clientii, care sustine activitatea magazin15.ro prin furnizarea de produse sau servicii.
Imaginea produsului – imagine/fotografie de produs incarcate pe platforma cu titlu de prezentare pentru produsele afisate, fara a naste obligatii contractuale.
Livrare serviciu oferit de partenerii nostri furnizori de servicii de curierat ce consta in transportarea si predarea la domiciliul sau sediul clientului a produselor comandate.
Plata – suma de bani ce va fi achitata furnizorului serviciilor si produselor de pe platforma magazin15.ro / valoarea produselor si/sau serviciilor.
Platforma – site-ul web, proprietatea magazin15, pe care au fost adaugate toate functionalitatile necesare indeplinirii activitatii economice a acesteia.
Produs – gama de produse comercializate pe platforma magazin.15.ro
Produs neconform – produs care nu respecta standardele de calitate stabilite prin legi speciale.
Serviciu – consta intr-o prestatie care se poate realiza contra cost sau gratuit, in functie de politica noastra sau ofertele curente.
Reclamatie – petitie adresata catre magazin15.ro in vederea semnalarii unei situatii negative aparute in relatia cu noi.
Returnare sume – restituirea sumelor pentru care plata nu era datorata sau cand anularea unei comenzi a fost validata si confirmata.
Timp de livrare timpul estimat de la momentul plasarii comenzii pana la momentul livrarii efective.

TU ESTI PARTENERUL NOSTRU. CONTRACTUL CU NOI

Ne place sa fim sinceri cu partenerii nostri; de aceea, ceea ce vei regasi la aceasta sectiune, reprezinta contractul dintre noi.

Contractul reprezinta legea partilor si se incheie prin simplul acord de vointa al partilor. Vointa ta de a incheia contractul cu noi, se manifesta prin lansarea comenzii catre noi. Inainte de livrarea comenzii, vei agrea prezentul contract, respectiv Termenii si Conditiile de utilizare a platformei si ai contractului, exprimandu-ti vointa/acordul online, prin bifarea casutelor corespunzatoare, ce tin loc de semnatura/consimtamant.

Vei regasi in cele ce urmeaza obiectul contractului, pretul contractului si modalitatea de plata, drepturile si obligatiile ambelor parti, modalitatea de a comanda, detalii despre livrare dar si despre solutionarea cererilor tale.

Ne bucuram sa fim parteneri si te incurajam sa citesti cu atentie contractul.

DATELE TALE PERSONALE SUNT IN SIGURANTA LA NOI

Magazin15 prelucreaza datele cu caracter personal in acord cu prevederile Regulamentului 679/2016 (UE) si doar in scopurile si temeiurile pentru care acestea au fost colectate si declarate.

Cu responsabilitate pentru datele tale, am implementat in companie masuri tehnice si organizatorice adecvate, sporind securitatea prelucrarilor de date, iar la datele tale au acces doar persoanele autorizate in acest sens. Nu comunicam datele tale personale unor terte parti, cu exceptia acelora asupra carora ai fost informat.

Datele tale ne sunt necesare in principal in vederea livrarii comenzii si emiterea facturii si in unele cazuri pentru a-ti oferi cele mai noi promotii, oferte si a te informa asupra noilor noastre produse. Toate acestea cu respectarea GDPR si dupa o prealabila informare si acolo unde este cazul, cu consimtamantul tau.. Pentru a citi intreaga informare asupra datelor cu caracter personal prelucrate si conditiile prelucrarii, iti recomandam sa citesti Politica GDPR.

PLATFORMA MAGAZIN15.RO ARE SCOPURI BINE DEFINITE.

ITI RECOMANDAM SA LE RESPECTI

Platforma si intreg continutul apartine magazin15.ro.

Pentru utilizarea sa, este necesar sa fii de acord cu termenii si conditiile prezente, in intregime.

Platforma este dedicata informarii, consultarii si plasarii comenzii pentru produsele dorite.

Pe platforma noastra nu sunt permise niciun fel de cuvinte jignitoare, ofensatoare sau care pot aduce atingere onoarei unei persoane. Prin utilizarea platformei, intelegeti ca eventualele review se pot acorda exclusiv pentru calitatea serviciilor noastre, fara a face afirmatii personale despre terte persoane.

Prin utilizarea platformei intelegeti ca trebuie sa va abtineti de la orice fapta ce ar fi de natura sa conduca fie la perturbarea activitatii noastre, fie sa aduca atingere imaginii brandului.

Descarcarea unor elemente din site este contrara legii si prezentului regulament si in situatia in care sesizam astfel de activitati din partea utilizatorilor, ne rezervam dreptul de a formula plangeri, sesizari si a ne adresa instantei de judecata.

Ne rezervam totodata dreptul sa nu livram comanda in situatia in care se constata ca aceasta a fost plasata in scopul unor demersuri sicanatoare sau in scop de sabotaj a activitatii noastre ori ca urmare a constatrii intervenirii a unor boti in plasarea comenzilor ori alte situatii similare pentru care nu se observa in activitatea curenta, prezenta umana.

Magazin15 este marca inregistrata si folosirea sub orice forma a acesteia se va face doar dupa autorizarea prealabila din partea detinatorului marcii.

Incurajam totodata utilizatorii sa ne sesizeze eventualele asemanari, similitudini cu platforma noastra regasite pe alte platforme, la adresa de e-mail [email protected].

AI ASTEPTARI REZONABILE SI INTERPRETEAZA IN MOD REALIST GARANTIILE NOASTRE

Continutul acestui site este furnizat „asa cum este” si fara garantii de orice fel, fie ele precizate in mod expres sau subintelese. Produsele vandute prin intermediul site-ului sunt vandute „asa cum sunt”, fara garantii de orice fel cu privire la vreun rezultat, fie ele precizate in mod expres sau subintelese.

In limita maxima permisa de legea in vigoare, SC Advertis Media International SRL exclude toate garantiile, exprimate sau insinuate, inclusiv dar fara a se limita la garantiile implicite ale comertului sau ale corespunderii produselor unui scop particular.

Nu putem garanta continutul acestui Site, fie el pregatit de SC Advertis Media International SRL sau de terte parti, ca fiind precis sau complet, ca site-ul nu va avea erori sau virusi sau ca accesul si utilizarea acestui site va fi neintrerupta sau sigura.

Te rugam sa intelegi ca orice garantii furnizate de o terta parte si nu de catre SC Advertis Media International SRL sunt furnizate exclusiv de terta parte si nu de SC Advertis Media International SRL.

Singura solutie privind posibilele nemultumiri in legatura cu acest site o reprezinta incetarea folosirii site-ului.

Desi facem eforturi considerabile pentru mentinerea securitatii site-ului la un nivel adecvat, este imposibil sa preconizam in timp real posibile infectari, atacuri, furturi de date si alte incidente asemanatoare, astfel ca prin folosirea acestui site accepti explicit ca folosirea site-ului se face pe propriul risc.

SC Advertis Media International SRL nu este responsabila pentru niciun fel de prejudiciu, fie el direct, indirect, accidental, de consecinta, special, ofensator, indiferent ca acesta reiese din contract, neglijenta, raspunderea delictuala sau orice alta posibilitate, in legatura cu Site-ul, cu continutul acestuia sau a produselor vandute si descrise pe site, chiar daca este exprimata posibilitatea unui astfel de prejudiciu.

CUM POTI COMANDA PRODUSELE DE PE PLATFORMA. COMANDA E SIMPLA

Pentru a comanda rapid si pentru ca procesul sa fie unul cat mai simplu, ti-am pregatiti o serie de informatii, menite sa te ghideze la nevoie:

Plasarea comenzii

Plasarea comenzii se poate face pe platforma magazin15,ro.

Plasarea comenzii pe platforma

  • Adauga produsele in cosul de cumparatturi

Pentru a plasa o comanda, este necesar sa adaugi produsul in cosul de cumparaturi.

Exista posibilitatea ca din diferite motive, un produs sa nu mai fie disponibil, astfel acesta nu va mai putea fi comandat. Facem eforturi sustinute pentru ca platforma sa fie actualizata in timp real.

Cu toate acestea, este posibil ca un produs sa nu fie disponibil pentru o perioada temporara de scurta durata sau sa fie scos definitiv din stoc, situatia in care produsul poate fi adaugat in cos din platforma dar inexistent in stoc; in aceasta situatie, vom reveni catre tine pentru a te anunta, tu putand sa decizi intre a inlocui comanda sau a o anula. Ne rezervam dreptul de a inceta in orice moment comercializarea unui produs.

Toate ofertele speciale sunt prezentate pe site in sectiunea dedicata ofertelor, cu toate conditiile de aplicare; ne rezervam dreptul de a inceta in orice moment sau de a modifica aceste oferte speciale.      Conditiile anularii comenzii, te rugam sa le parcurgi la sectiunea dedicata anularii comenzii.

La plasarea comenzii, este necesar sa tii cont ca fotografiile afisate pe site sunt postate cu titlu de prezentare si nu nasc obligatii contractuale in sarcina noastra. Pot exista de asemenea diferente ce intervin in prezentarea produselor sau in ambalajele folosite ori culoare, care de asemenea nu nasc obligatii contractuale pentru noi.

  • Verifica produsele din cosul de cumparaturi

Te rugam sa verifici inainte de a face plata, corectitudinea comenzii; nu o vei mai putea anula mai tarziu de la 4 ore de la plasarea acesteia. Cu toate acestea, daca ai plasat comanda si intr-un termen scurt (maxim 4 ore) si constati ca ai erori in aceasta, este necesar sa ne contactezi telefonic la 0317.312.758 in vederea rectificarii in sistem, manual, de catre colegii nostri.

In masura in care ai gresit comanda si nu o vei rectifica in timpul aratat mai sus, Magazin15 nu isi asuma costurile generate de schimb sau retransmiterea /refacerea comenzii.

  • Completeaza datele de confirmare a comenzii, facturare si livrare

Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in cosul tau de cumparaturi, pentru plasarea comenzii, este necesar sa completezi datele de facturare si de livrare.

E necesar sa verifici toate informatiile, in special datele de confirmare a comenzii (e-mail si telefon) adresa de livrare (adresa postala unde doresti sa fie livrata comanda), pentru ca livrarea sa se faca in bune conditii.

Atentie, daca plata se face de catre o persoana juridica, este necesar sa completezi in platforma si datele de facturare pentru societate.

  • Alege metoda de plata

Plata se poate face simplu, direct pe platforma sau la livrare.

Plata pe site se poate face folosind procesatorul de plati Paylike. In situatia in care alegi plata pe site, este necesar sa stii ca trebuie sa ai un card bancar activ.

Daca alegi plata cu cardul, va trebui sa introduci datele cardului tau, cerute de platforma. Magazin15 nu colecteaza date despre cardul tau, iar plata se face in siguranta, prin grija procesatorului de plati, Paylike. Pentru detalii, verifica termenii si conditiile Paylike pe https://paylike.io

Plata la livrare se poate face atat in numerar (cash) cat si cu cardul.

Selecteaza metoda de plata dorita.

  • Agreaza Termenii si Conditiile si Politica GDPR

Nu poti finaliza comanda fara sa fi parcurs si acesti ultimi pasi, agrearea termenilor si conditiilor si acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal (Politica GDPR).

Iti recomandam sa citesti cu atentie atat Termenii si Conditiile, cat si informarea GDPR pentru a-ti manifesta acordul dupa ce ai inteles in ce constau acestea.

  • Trimite comanda

Cand este sigur ca datele sunt complete si corecte, facand click pe “Finalizeaza comanda”, aceasta ajunge la noi si deja o pregatim de livrare.

Felicitari! In curand produsele comandate vor fi ale tale.

  • Confirmarea comenzii

Verifica intotdeauna confirmarea comenzii. Este posibil sa apara erori de transmitere a comenzii, neimputabile noua sau despre care sa nu stim. Ne poti contacta telefonic daca remarci astfel de disfunctionalitati si poti verifica totodata receptionarea comenzii.

STII CA PE SITE-UL NOSTRU ITI POTI FACE CONT? IATA AVANTAJELE

Daca ti-au placut produsele noastre si vrei sa comanzi si pe viitor, iti poti face cont. In cont vei gasi un istoric al comenzilor anterioare iar marele avantaj este ca vei plasa comanda fara niciun efort. Datele iti vor fi completate in mod automat de platforma noastra.

Iti creezi cont, intr-un mod simplu prin utilizarea unei adrese de e-mail si a unei parole. Ai grija sa iti setezi o parola puternica. O parola puternica este aceea care contine minim 8 caractere si foloseste litere mici, majuscule, cifre si caractere speciale.

Asigura-te ca datele furnizate sunt precise, complete și actuale, crearea contului sau plasarea comenzii, semnifica validarea acestora.

Contul este personal si nu ar trebui sa transmiti datele acestuia unui tert, intrucat prin acesti termeni si conditii agreezi implicit sa achiti toate taxele ce pot apărea datorită altor potentiali utilizatori ai contului tau, garantand ca orice comanda plasata iti apartine.

Iti poti sterge contul prin transmiterea unei solicitari catre adresa de e-mail [email protected].

ORICE CONTRACT ARE UN PRET.

Preturile sunt afisate pe site in mod corect si transparent. Nu avem taxe ascunse si nu practicam adaosuri nejustificate. Preturile afisate pe site sunt exprimate in Ron (lei) si contin TVA (taxa pe valoare adaugata). Magazin15.ro isi rezerva dreptul de a modifica oricand preturile de pe site.

Valoarea comenzii o vei vedea in platforma in cazul comenzilor online.

Trebuie sa stii ca pentru plata cu cardul online, este necesar sa ai un card valid.

Pentru a face posibila aceasta operatiune de plata, lucram cu Paylike.

Paylike este un procesator de plati cu ajutorul caruia plata se face in siguranta.

Daca alegi plata cu cardul, va trebui sa introduci datele cardului tau, cerute de platforma. Magazin15 nu colecteaza date despre cardul tau, iar plata se face in siguranta, prin grija procesatorului de plati, Paylike. Pentru detalii, verifica termenii si conditiile Paylike pe https://paylike.io

Dupa introducerea datelor, prin bifarea casutei “Accept termenii si conditiile”  iti vei exprima acordul cu privire la produsele comandate, suma totala de plata, modul de plata, acordul tau insemnand mandatarea/autorizarea expresa a Paylike sa efectueze operatiunea de plata prin debitarea contului de card, ale carui date le-ai furnizat, cu suma aferenta comenzii.

Nici noi si nici Paylike nu avem acces la elementele de siguranta ale cardului sau la datele de autorizare a tranzactiei, date cunoscute doar de banca la care ai deschis contul.

Ulterior plasarii comenzii iti vom emite factura fiscala aferenta acesteia precum si pentru orice alte plati aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare in format electronic, prin posta electronica la adresa de e-mail mentionata de tine sau in interiorul coletului.

Facturile si comenzile deja livrate nu pot fi modificate.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, iti revine obligatia de-ti actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul tau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi existente in “Contul meu”.

In cazul in care comenzile se achita cu un card asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar, magazin15 nu percepe comisioane suplimentare, orice taxe pe care nu le regasesti de factura, pot fi generate de eventuale comisioane ale bancii, de diferente de schimb valutar daca este cazul si altele asemenea.

CUM AJUNG LA TINE PRODUSELE COMANDATE

Livrarea produselor o fac partenerii nostri ce ne furnizeaza servicii de curierat.

Timpul de livrare variaza in functie de mai multi factori, insa trebuie sa stii ca intotdeauna iti vom oferi timpul cel mai scurt posibil in mod normal între 1-3 zile lucratoare din momentul inregistrării comenzii pe site-ul www.magazin15.ro.

Livrarea se face la usa sau la poarta si nu in casa sau in curte. Te rugam sa nu insisti, este o metoda de siguranta care ne ajuta atat pe noi cat si pe tine.

De regula, comenzile sunt expediate prin curierat rapid DPD Romania, insa putem lucra si cu alti furnizori de servicii de curierat, fara ca aceasta sa influenteze in vreun fel termenii si conditiile prezente.

Pentru a-ti fi usor sa verifici statusul comenzii tale in orice moment, vom avea grija sa iti trimitem numarul AWB (numarul de urmarire pentru fiecare comanda expediata prin curierat rapid),  prin e-mail daca ne vei solicita acest lucru.

Din diverse motive este posibil ca livrarile efectuate de transportator sa nu fie facute in maxim 1-3 zile lucratoare (conditii meteo nefavorabile, greve, erori de sistem etc.), iar in aceste situatii te rugam sa ceri detalii despre coletul tau in scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numarul de urmarire AWB regasit in mail-ul primit de la noi.

Pentru coletele livrate cu intarziere, nu vom acorda compensatii, insa te asiguram ca facem eforturi pentru a remedia orice problema, astfel ca te rugam sa ne anunti daca ceva nu a mers asa cum te asteptati in legatura cu transportul produselor.

Cu toate ca site-ul www.magazin15.ro este este accesibil in intreaga lume, acesta ofera, vinde si livreaza produsele comandate doar catre adrese de pe teritoriul Romaniei.

Ne rezervam dreptul de a lua decizii unilaterale privind limitarea accesului la platforma sau furnizarea oricarei cantitati a oricarui produs sau serviciu oricarei persoane, zone geografice sau jurisdictii daca acest lucru este in intereseul magazin15.ro.

AVEM POSIBILITATEA DE A ANULA O COMANDA. DOAR IN ANUMITE CAZURI.

Magazin15 poate anula o comanda plasata, in urma unei notificari prealabile pe care ti-o vom adresa, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului pe care l-ai folosit in tranzactie, neacceptarea de catre banca a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de vanzator, in cazul platii online;
  • datele furnizate de tine in vederea realizarii comenzii pentru expediere de pe www.magazin15.ro sunt incomplete si/sau incorecte ceea ce determina imposibilitatea realizarii vanzarii, caz in care iti vor fi rambursate sumele platite pentru produsele ce nu au putut fi livrate. Prin date incomplete se inteleg: adresa incompleta, cod postal incorect, numar de telefon incorect, adresa de e-mail incorecta si altele de acest gen, ce fac imposibila livrarea.

AI DREPTUL DE A TE RETRAGE DIN CONTRACT IN LIMITELE LEGII. INCEARCA SA NU ABUZEZI DE EL

Ai dreptul de a te retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.

Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand (aplicand cazul in care te aflii) in functie de produsul comandat de la ziua:

  • in cazul unui contract de vanzare: „la care intri tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine, in posesia fizica a produselor.”;
  • in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de tine printr-o singura comanda si livrate separat: „la care intri tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine, in posesia fizica a ultimului produs”:
  • in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti: „la care intri tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine, in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese.”;
  • in cazul unui contract pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata: „la care intri tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine in posesia fizica a primului produs.”

Pentru a-ti exercita dreptul de retragere trebuie sa informezi magazin15 (Advertis Media International SRL)  pe adresa de e-mail [email protected] cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail care sa cuprinda in mod obligatoriu:

  • numele cumparatorului, adresa de e-mail si numarul comenzii;
  • denumirea si numarul de bucati pentru produsele ce se doresc a fi returnate;
  • metoda de plata folosita pentru comanda;
  • data livrarii produselor;
  • pentru comenzi achitate in numerar sau cu cardul in magazin, este necesara mentionarea contului IBAN si numele detinatorului contuluiunde se poate restitui valoarea produselor;
  • motivul returnarii (optional)

Iti vom confirma in termen de 2 zile lucratoare prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient să trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

CONSECINTELE RETRAGERII

Daca te retragi, vom rambursa  costurile aferente comenzii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ai ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile la data la care primim inapoi produsele, acestea au fost procesate si verificate de catre depozit si se emite factura de storno.

Vom efectua aceasta rambursare folosind excusiv contul furnizat de tine, prin transfer bancar.

Pentru retururi partiale se vor rambursa exclusiv sumele aferente retururilor partiale.

Rambursarea sumelor datorate de www.magazin15.ro sau Advertis Media International SRL in cazul unui retur, nu se poate face in numerar.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele, acestea au fost procesate si verificate de catre depozit si se emite factura de storno.

Expediaza produsele la urmatoarea adresa postala strada Magnoliei nr 81, Sector 2, Bucuresti 022791 fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ai comunicat retragerea.

ATENTIE!

Ambaleaza produsele corespunzator, in ambalajul original, respectand gradul de fragilitate pentru manipularea lor in siguranta, folosind produse auxiliare pentru siguranta transportului (bile de spuma, folie, hartie, carton ondulat etc)

Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suporti costul direct al returnarii produselor.

ATENTIE!

Esti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor; in aceasta situatie. Magazin15 poate percepe o retinere la pana la 50% din suma returnata.

AI GRIJA, DREPTUL LA RETRAGERE ARE SI EXCEPTII.

Potrivit legii, sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

  • contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
  • furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;
  • contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  • furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
  • contractele incheiate in cadrul unei licitatii;
  • prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
  • furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Obligațiile clientului în cazul retragerii

Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate ÎN STAREA ÎN CARE AU FOST PRIMITE, înapoi la site-ul magazin15.ro sau SC Advertis Media International SRL, str. Magnoliei Nr 81 Sector 2, Bucuresti,  pe propria cheltuială, împreună cu Formularul de Retur completat. Produsele vor fi expediate în forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate. În cazul în care produsele care ajung la noi prezintă zgârieturi, folii de protecție lipsă, sigilii rupte, ne rezervăm dreptul să refuzăm restituirea sumelor.

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs sau cu plata transportului la noi.

Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur, telefonic, pe e-mail sau pe completand formularul de retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită în maximum 14 de zile calendaristice de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul în care nu primim această informaţie, banii vă vor fi returnaţi în 14 de zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate. Formularul de retur este un model și nu este obligatoriu, dar ne ajută să procesăm mai repede retururile dumneavoastră.

RESPECTA MUNCA NOASTRA, CUM NOI O RESPECTAM PE A TA SI AI UN COMPORTAMENT RESPONSABIL.

Conditii pentru coletele livrate cu semne vizibile de deteriorare

Toate produsele comercializate de www.magazin15.ro sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului. Produsele sunt impachetate corespunzator pentru transport si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrarea lor. Constatarile referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face in prezenta agentului curier din zona de livrare a adresei de destinatie. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, raspunderea pentru coletele vizibil deteriorate si ridicate, apartinand exclusiv destinatarului.

Tu sau persoana desemnata pentru primirea coletului sunteti responsabili de verificarea starii aparente a coletului in momentul efectuarii livrarii, de verificarea continutul coletului si integritatea produselor comandate, imediat dupa preluarea coletului. In acest fel, orice situatie neplacuta cauzata de manipulare in timpul transportului sau alti factori, poate fi remediata in cel mai scurt timp.

Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a site-ului www.magazin15.ro sau SC Advertis Media International SRL, iar cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume si nici nu va putea sa pretinda ca site-ul www.magazin15.ro sau SC Advertis Media International SRL sa livreze din nou produsele comandate.

In cazul in care produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj sau accesorii lipsa, produsul este deteriorat, ambalajul desfacut), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial.

Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate in cutia produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs.

PROCEDURA DE URMAT OBLIGATORIU PENTRU COLETUL CARE ESTE DETERIORAT

  1. Constatare in prezenta agentului de curierat

Site-ul www.magazin15.-ro sau Advertis Media International SRL ofera serviciul de deschidere a coletului inainte de achitarea acestuia cu costul aditional de 5 lei. Acest cost este aplicabil doar la solicitarea expresa a ta in calitate de cumparator.

In cazul daunelor vizibile ale coletului, va trebui sa refuzi livrarea si sa formulezi imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodata, va trebui sa semnalezi obiectiunile tale catre Serviciul Clienti al vanzatorului, la numarul de telefon 0316 312 758.

Vanzatorul va oferi o solutie pentru remedierea problemei (restituirea sumelor sau inlocuirea produselor) in maxim 14 zile de la primirea sesizarii.

  1. Constatare in absenta agentului de curierat

Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la Serviciul Clienti, la numarul de telefon 0316 312 758 sau prin de email la [email protected].

Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. In notificare va trebui sa incluzi numele, adresa de email folosita pentru plasarea comenzii si numarul comenzii.

Iti vom furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile.

NERIDICAREA COLETELOR

În cazul în care tu sau persoana desemnata pentru primirea coletului, nu ridici coletul expediat pe adresa indicata de tine in comanda, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia o noua comanda decat cu conditia ca plata sa fie efectuata Online cu Cardul, sau ramburs cu extra taxa de transport de 15 lei pentru coletul neridicat in prima instanta.

CE GARANTII ITI OFERIM IN ACEST CONTRACT?

GARANTII PENTRU PRODUSE

Magazin15.ro declara pe propria raspundere ca produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale fabricantilor, sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantia legala de conformitate, conform dispozitiilor Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului, cu modificarile si completarile ulterioare coroborate cu dispozitiile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestor, cu modificarile si completarile ulterioare.

Site-ul www.magazin15.ro sau SC Advertis Media International SRL acorda garantie, pe baza facturii, in conformitate cu garantia acordata de producator.*

*Atentie! In primele 6 luni de la achizitie, produsele defecte sunt considerate neconforme la data cumpararii, urmand ca dupa incheierea acestei perioade, clientul sa faca dovada ca lipsa de conformitate a survenit in momentul achizitiei. In cazul in care aceasta dovada lipseste si lipsa de conformitate nu poate fi dovedita, produsul nu poate intra sub incidenta garantiei.

PRODUSE CARE NU BENEFICIAZA DE GARANTIE

Este necesar sa cunosti faptul ca, pentru anumite produse, producatorul nu poate acorda garantie, aceasta depinzand de specificul produsului.

Poti consulta mai jos lista de produse ce nu beneficiaza de garantie:

  • Folii de Sticla, Folii Ceramica, Obiecte din Sticla, Huse si alte accesorii GSM – Aceste produse daca nu sunt montate corespunzator intr-un service autorizat, magazin15.ro nu isi asuma raspunderea.

RESPONSABILITATILE TALE PRIVIRE LA GARANTIE

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de clienti sau in circumstante cum ar fi:

  • Uzura normala a produsului.
  • Defectele cauzate de manevrarea brutala (defectele cauzate de obiecte ascutite, de indoire, comprimare sau cadere, etc.)
  • Defecte cauzate de utilizarea in conditii neadecvate (aplicarii gresite la folii, distrugeri intentionate, utilizare defectuoasa, etc.).
  • S-a intervenit asupra produsului, a fost montat, reparat si/sau modificat de personal neautorizat.
  • Termenul de garantie a produselor incepe la data mentionata in factura fiscala care atesta vanzarea.

Atentie! Pentru a beneficia de Garantie in cazul produselor din categoria “Folii de protectie” mentionam ca acestea trebuie sa fie testate si montate intr-un service GSM care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie, deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.

GARANTIA LEGALA DE CONFORMITATE.

Acordam garantie conform si in conditiile Legi 449/2003 si O.G. 21/1992.

ITI CUNOASTEM SI ITI RESPECTAM DREPTURILE

In acord cu Legea 21/1992 privind protectia consumatorilor, consumatorii au urmatoarele drepturi:

  • de a fi protejati impotriva riscului de a achizitiona un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea sa le prejudicieze viata, sanatatea sau securitatea ori sa le afecteze drepturile si interesele legitime;
  • de a fi informati complet, corect si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor, astfel incat decizia pe care o adopta in legatura cu acestea sa corespunda cat mai bine nevoilor lor, precum si de a fi educati in calitatea lor de consumatori;
  • de a avea acces la piete care le asigura o gama variata de produse si servicii de calitate;
  • de a fi despagubiti pentru pagubele generate de calitatea necorespunzatoare a produselor si serviciilor, folosind in acest scop mijloace prevazute de lege;
  • de a se organiza in asociatii de consumatori, in scopul apararii intereselor lor.

EXISTA RISCUL DE ALERGII?

Alergiile se pot dezvolta oricand pe parcursul vietii, spontan, chiar daca pana in acest moment o persoana nu a fost alergica la acel produs.

Cu toate acestea, daca ai cunostinta de alergii manifestate deja, iti recomandam sa fii precaut.

Citeste intotdeana etichetele produselor.

LA NOI TOTUL MERGE EXCELENT. EXISTA SI ERORI?

Avem grija de tine si iti oferim produse de calitate. Acceptam insa ca suntem oameni si ne putem gresi. Momentul este de nedorit si incomod pentru ambele parti. Ne asumam raspunderea acolo unde culpa ne apartine si suntem deschisi sa gasim solutii.

EXISTA SI LUCRURI PE CARE NU NI LE ASUMAM.

DECLINAREA RASPUNDERII MAGAZIN15.RO

Magazin15 ia masuri permanente pentru a limita orice disfunctionalitati ale platformei sau ale procesului de vanzare.

Securitatea pe site este una adecvata si permanent monitorizata si actualizata.

Ne asiguram ca datele tale sunt prelucrate in siguranta; gasesti detalii in Politica GDPR.

Sunt insa lucruri pe care fie nu le putem controla, fie poate exista o  perioada de delay de la aparitie pana la remediere, astfel incat nu ne asumam raspunderea pentru:

  • Orice are legatura cu un atac cibernetic asupra serverelor si/sau infectarea cu virusi, precum si a consecintelor ce ar putea rezulta din aceste atacuri;
  • Erori sau omisiuni intervenite in functionalitatea platformei sau in afisarea produselor;
  • Fotografia de produs. Aceasta poate arata usor diferit fata de produsul aflat in ambalajul de livrare si este afisata doar in scop de prezentare;
  • Alergiile ce ar putea aparea. Daca stii ca esti alergic la unele produse, te rugam sa te informezi inainte de a comanda si sa citesti acolo unde este cazul, cu atentie eticheta ambalajului. Anunta-ne despre alergiile tale;
  • Cesiunea contractului. Putem in orice moment sa cesionam parti ale afacerii, sa externalizam unele serivicii sau sa contractam cu furnizori noi;
  • Produsele livrate in numele nostru de un tert care nu are calitate de reprezentant al nostru, nu ni le asumam. Nu raspundem de produsele contrafacute si/sau care induc in eroare cumparatorul prin asocieri de denumiri similare;
  • Informatiile pe care vi le-ar putea pune la dispozitie o persoana neautorizata in acest sens;
  • Utilizarea abuziva a platformei ce ar conduce la crearea de prejudicii clientilor si/sau utilizatorilor acesteia;
  • Perioade de nefunctionalitate a platformei ca urmare a unor probleme ale serverului si altele asemenea;
  • Lipsa de: raspuns/confirmare/livrare/intarzieri, omisiuni, erori ca urmare a unor disfunctionalitati ale platformei datorate unor virusi sau alte programe cu rol de sabotare a sistemelor informatice sau similare;
  • Intarzierile in livrare ca urmare a aparitiei unor situatii neprevazute independente de vointa si capacitatea noastra de a lua masuri precum, dar fara a se limita la: conditii meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele, erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă si altele asemanatoare;
  • Intarzieri in livrare sau imposibilitatea livrarii ca urmare a unor situatii ce au legatura cu pandemia de Covid – 19, alte pandemii, calamitati naturale sau alte situatii neprevazute ce nu pot fi controlate de magazin15;
  • Suspendarea temporara a activitatii pe perioada carantinarii unei regiuni, izolarea personalului, prevederi legale menite sa restranga exercitiul unor drepturi sau orice alte decizii legale ce ar avea impact asupra activitatii naostre;
  • Comenzile neonorate ca urmare a suspendarii activitatii platformei;
  • Comenzile neonorate sau onorate cu intarziere ca urmare a erorilor, omisiunilor, greselilor intervenite in datele de livrare comunicate de client;

AZI SUNTEM MAI BUNI CA IERI SI MAINE MAI BUNI CA AZI.

SUGESTIILE TALE NE SUSTIN PROGRESUL

Ne place sa pastram legatura cu tine si contam pe aceasta comunicare. Am crescut pentru ca am fost receptivi si am invatat mereu. Ne ajuta sugestiile tale si le poti impartasi oricand cu noi. Ne vom gandi la ele si le vom aplica acolo unde va fi posibil.

Ni le poti impartasi la [email protected]

CEVA NU A MERS BINE? SUNTEM DESCHISI SA REZOLVAM

In situatia in care ceva nu a functionat bine, anunta-ne. Te asiguram ca incercam sa remediem toate problemele. Trimite-ne mesajul tau prin formularul de contact aflat pe platforma si vei fi contactat de reprezentantul nostru in relatia cu clientii.

Tine seama ca trebuie sa ne furnizezi corect detaliile de contact pentru a putea lua legatura cu tine in termenul cel mai scurt posibil.

Cu siguranta vom gasi impreuna solutii.

Iti multumim ca respecti parteneriatul nostru si ca ai citit termenii si conditiile acestuia!

COS CUMPARATURI

×